ساخت خودرو تک‌سرنشین توسط دانش‌آموز دشتستانی
تاریخ : چهار شنبه 13 ارديبهشت 1391
نویسنده : میلاد اصغریان

بعد از ظهر امروز و در نخستین روز از هفته بزرگداشت مقام معلم در آیینی با حضور فرماندار، مدیر آموزش و پرورش و تنی چند از مسئولین شهرستان دشتستان، اتومبیل ساخت دانش‌آموز حسین دیانتی از آموزشگاه امام خمینی (ره) مورد بهره‌برداری‌ قرار گرفت.

فرماندار دشتستان در این آیین اظهار داشت: دانش‌آموزان این شهرستان دارای خلاقیت و استعداد شگرفی هستند که برای شکوفایی این استعدادها باید تلاش و فعالیت کنیم.

غلامحسین خسروی افزود: دانش‌آموزان در واقع سازندگان فردای کشور هستند و تقویت فکری و عقیدتی این عزیزان امری لازم است.

وی با تبریک روز معلم یادآور شد: دستان پرتوان معلم و تفکر و اندیشه این عزیزان موجبات شکوفایی دانش‌آموزان می‌شود و نقش تاثیرگذار معلمان بر هیچ کس پوشیده نیست.

فرماندار دشتستان اذعان داشت: معلمان عزیز باید در راستای تقویت پژوهش و تحقیق در مدارس اهتمام ورزند و در سال تولید ملی باید به سمت حمایت از افراد خلاق و مبتکر و توانمند حرکت کنیم.

خسروی بیان کرد: حمایت از قشر معلم وظیفه همه مردم و مسئولان است و باید کاری کنیم که معلمان دغدغه مالی و معیشتی نداشته باشند.

سازنده این خودرو نیز اظهار داشت: این‌ خودرو در ابعاد مختلف‌ قابل‌ طراحی‌ است‌ و در حال‌ حاضر ظرفیت‌ سرنشین‌ این‌ نوع‌ خودرو یک‌ نفر است‌.

حسین دیانتی افزود:‌ برای‌ ساخت‌ این طرح بیش از 2 سال‌ تلاش‌ کرده‌ام و این خودرو با هزینه‌ای بالغ بر 3 میلیون ریال ساخته شده است.



|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
موضوعات مرتبط: پيشرفت , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید